We weten allemaal dat het belangrijk is. Toch is het regelen van de (financiële) administratie voor veel mensen en ook voor zzp’ers en werkgevers van kleine bedrijven een van hun minst favoriete bezigheden. Op het lijstje van uitgestelde werkzaamheden prijkt het vaak op een toppositie. Met alle gevolgen van dien. Stapels papieren, ongeopende enveloppen, onvindbare rekeningen, ongeopende e-mails in volle mailboxen en openstaande betalingen. Structuur aanbrengen in uw (financiële) administratie brengt rust. Zeker als u bijvoorbeeld tijdens een echtscheiding veel andere zaken aan uw hoofd heeft. Een goed georganiseerd systeem scheelt u op termijn in ieder geval tijd en vaak ook geld. Er kan ineens, of al langere tijd, behoefte zijn een einde te maken aan de onoverzichtelijke chaos.
Hanneke kan particulieren, werkgevers en/of uw werknemer(s) hierbij van dienst zijn. Na een intakegesprek (indien nodig of gewenst met alle betrokkenen) wordt er specifiek voor uw situatie een plan gemaakt. Gaat u hiermee akkoord dan gaat u samen met Hanneke aan de slag. Tussentijds evalueren we hoe het gaat en of er mogelijk afspraken moeten worden aangepast. U bepaalt wat er gebeurt en wordt hierbij begeleid of gecoacht zodat u uw doelen ook daadwerkelijk behaalt. We werken samen toe naar een situatie waarin u weer controle ervaart over uw (financiële) administratie. Uiteindelijk levert dit u meer tijd, ruimte en rust op.
-Begeleiding bij het opruimen, wegwerken en/of ordenen van achterstallige (bedrijfs)administratie
-Een voor u passend systeem ontwerpen (op papier en/of digitaal) waarin de (bedrijfs)administratie duurzaam en overzichtelijk kan worden bijgehouden en gearchiveerd
-Begeleiding of coaching van particulieren, werkgevers en/of uw werknemer(s) bij het structureel bijhouden van de (bedrijfs)administratie
-Diensten op het gebied van ruimte en tijd die particulieren, werkgevers en/of uw werknemer(s) nodig hebben om de vooraf gestelde doelen te bereiken