Den Hoed Organizing
Professional organizing & budgetcoaching 

Werkplek organizing | Werkplek opruimen en beter organiseren


WAT IS WERKPLEK ORGANIZING?

 

Er wordt steeds meer van werkenden gevraagd en ook zzp’ers moeten vaak veel werken om rond te komen. Resultaatgericht werken en met minder mensen evenveel werk doen: het gaat regelmatig ten koste van de kwaliteit van het werk. Ook leidt het tot een verhoogde werkdruk en werkstress. Werk wordt steeds vaker meegenomen naar huis. Hierdoor kan de werk-privébalans verstoord raken en ligt overbelasting of zelfs een burn-out op de loer. Zowel werknemers als werkgevers hebben baat bij een goed georganiseerde werkplek.


Hanneke kan particulieren, werkgevers en/of uw werknemer(s) hierbij van dienst zijn. Na een intakegesprek (indien nodig of gewenst met alle betrokkenen) wordt er specifiek voor uw situatie een plan van aanpak gemaakt. Gaat u hiermee akkoord dan gaan we aan de slag. Tussentijds evalueren we hoe het gaat en of er mogelijk afspraken moeten worden aangepast. U bepaalt wat er gebeurt en wordt hierbij begeleid of gecoacht zodat u uw doelen ook daadwerkelijk behaalt. We werken samen toe naar een situatie waarin er optimaal gewerkt kan worden.

 

DIENSTEN

 

-Begeleiding bij het opruimen en/of ordenen van de werkplek zodat zo optimaal mogelijk gewerkt kan worden

-Begeleiding bij het opschonen en organiseren van (digitale) archieven

-Begeleiding bij het (her)organiseren van de mailbox

-Begeleiding of coaching van werknemers om de werkzaamheden te optimaliseren

-Diensten op het gebied van ruimte en tijd die particulieren, werkgevers en/of uw werknemer(s) nodig hebben om de vooraf gestelde doelen te bereiken

  

Als u een PGB (Persoons Gebonden Budget) heeft dan is het in sommige gevallen mogelijk vanuit dit budget een Professional organizer te bekostigen. Kijkt u voor meer informatie hierover onder 'Tarieven en PGB'.                                                                                            

 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn