Hanneke van den Hoed Organizing begeleidt en coacht particulieren bij het beantwoorden van vragen als:
-Hoe krijg ik overzicht en controle?
-Hoe krijg ik grip op mijn tijd en energie?
-Hoe zorg ik ervoor dat ik aan de wezenlijke zaken toekom?
-Hoe kan ik mijn spullen/informatie zo beheren dat ik alles snel kan vinden?
Hanneke biedt particulieren diensten aan op de volgende werkterreinen binnen de professional organizing:
-Thuis organizing
-Werkplek organizing
-Timemanagement organizing
-Financieel organizing
-Senioren organizing
-Organizing bij verzamelproblematiek (hoarding)
Daarnaast levert Hanneke aan particulieren de dienst:
-Budgetcoaching
Op de site vindt u per werkterrein meer informatie over de specifieke diensten die Hanneke u kan bieden.
-U neemt contact op met Hanneke van Den Hoed Organizing
-Hanneke stuurt u een of meerdere vragenlijst(en) die u ingevuld terug stuurt
-Na ontvangst van de vragenlijst maken we een afspraak voor een intakegesprek. Dit gesprek is bij voorkeur bij u thuis of op uw werkplek zodat er een goede inventarisatie kan worden gemaakt van de probleemsituatie. Soms is het nodig of gewenst met alle betrokkenen (apart) een gesprek te voeren
-Na het intakegesprek stuurt Hanneke u een offerte
-We maken de eerste vervolgafspraken
-We gaan aan het werk om uw doelen te bereiken
Nadat uw begeleidings- of coachingstraject is afgerond mag u altijd nog contact met Hanneke opnemen in het geval u nog enkele vragen heeft. Dit is geheel kosteloos.
Mocht blijken dat er na langere tijd toch weer behoefte is aan meer begeleiding of coaching dan maken we indien u dat wenst nog een keer een afspraak. Hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht.